Posts Tagged ‘pertanyaan’

h1

Kenapa FormSpring Bukan Untuk Aku?

September 30, 2010

Ermm.. Rasanya tak payah kot aku nak ceritakan apa dia itu formspring.. Semua dah tau.. Mulanya aku buat mende nie pun sebab aku tengok ramai yang buat.. Ye lah.. Macam biasa, ramai orang buat mesti la nak ikut.. Mula2 pakai rasa biasa je.. Tak ada apa yang best pun.. Lama2 boring pulak..

Kenapa?

1. Tak Ada Yang Menarik Tentang Aku
Makanya tiadalah soalan untuk aku.. Sebab orang lain pun tak tau nak tanya aku apa.. Haha..

2. Aku Sendiri Malas Nak Jawab
Er.. Memang kot.. Kalau soalan tu macam soalan biasa je, baik chatting jer..

3. Merepek
Sori cakap.. Tapi kebanyakannya bukan bertanya soalan yang serius.. Semua macam harem jer.. Dan ada juga yang bukan boleh dikategorikan soalan pun

4. Malas Nak Login
Ini satu lagi masalah untuk aku.. Memang sangat malas nak login mende alah nie..

5. Tak Faham
Masih tak faham apa fungsi sebenar mende alah nie.. Tertanya2..

Maka, aku tinggalkan je lah mende tu.. Tak penting pun.. Er.. Tak penting langsung.. Sila lihat point nombor satu tu..

Advertisements