h1

Eksploitasi Komen Dari En. Azman

October 19, 2010

Siapa yang tidak kenal dengan Mr Azman aka kreuger, Blogger yang baru saje dapat anak pertama.. Seorang blogger yang sangat rajin memberi komen yang sangat panjang.. Berbeza dengan blogger lain.. Tapi jangan disangka komen yang berjela-jela itu hanya merapu semata, setiap susun katanya ada maknanya sendiri..

Memang dari dulu lagi aku kenal azman dengan caranya sebegini.. Setakat aku berblogger, tak pernah lagi aku jumpa orang yang seperti azman boleh memberikan komen seperti ini.. Dan inilah uniknya Encik Azman.. =P

Aku ambil contoh yang ini entry terbaru dari blog utama aku sendiri.. Bilangan perkataan artikel tu dari aku ialah 748 patah perkataan, komen dari azman 647 patah perkataan.. Hampir menyamai dengan artikel yang aku buat tu.. Bukankah gempak di situ? Hehe..

Lihat pula bagaimana komennya itu menarik perhatian pembaca lain yang singgah di blog aku.. Bukankah dalam masa yang sama turut boleh membantu dalam mempromosikan blog sendiri.. Memang Encik Azman blogger yang rajin!

6 comments

  1. wa wa wa. Terharu kejap menteil siap buat entri mcm ni. Terima kasih. Harap persahabatak kita sbg kawan dan blogger kekal sampai bila2 kan. Amin.

    P/s: Xbleh komen panjang. Aku kat opis. Lagipun takut sat lg orang kata riak.

    P/s2: via mobile – N95. Tq


    • hehe.. kalau semua komen nak panjang2, pening jugak nak carik idea.. =)

      amin….


  2. tu br nmpk komen dia jer, cuba tanya org umah dia, mesti zaman bercinta dulu hantar surat berhelai2 pjg isinya…hehe

    *jgn marah yer abg azman…


    • terbaik laa komen ejam.. hahaha..


  3. “Siapa yang tidak kenal dengan Mr Azman aka kreuger”

    aku tak kenal

    dosa tak kalau tak kenal dia. huhuhu

    hi encik azman.


  4. itulah identiti – keunikan tersendiri

    identiti yang baik, kita sokong~



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: