h1

My Youtube Top Subscribed

August 5, 2010

Heiyo.. Salam.. Lamanya tak update sini.. Huhu.. Sampai aku lupa tujuan blog nie ada.. Skang malas lah nak buat tuto apa semua.. Baik aku update ikut suka jer..

Semenjak dua menjak nie, tenet aku laju giler lah.. So kalau bosan-bosan aku layan jugak youtube nie.. So nie aku tunjukkan antara user youtube yang aku suka.. Jom layan..

MysteryGuitarMan
Lepas tengok satu je video dia nie, mesti korang nak tengok lagi.. Memang kreatif giler la dia nie…


FailBlog
Semua tau dengan blog pemes dia nie failbog.org.. Kadang-kadang layan video dia je memang fun.. Er.. Bukan semua video dia fail, ade jugak yang win.. hehe.. psst.. Broder dalam video nie dapat strike tu.. haha..


hotforwords
Aku nak belajar je lah! Takde niat lain.. *buat muka baik…


Taylor Swift
Haha.. Nak kata apa.. Aku suka tengok video dia suka hati aku lah! haha..


TopGear
Penah tengok citer nie kat ntv7? Kat astro channel berapa ntah aku lupa.. Memang seronok tengok diorang nie berbincang, ujikaji dan menghancurkan kereta.. Selalunya challenge dorang memang jadi lawak..
Identiti The Stig masih misteri, ramai yang cakap Michael Schumacher.. Tapi aku percaya the stig memang pemandu pro.. Rekod The Stig dah pecah ke? Aku rasa belum lagi..


Annoying Orange
Walaupun dia nie menjengkelkan tapi seronok pulak dengar dia nie gelak.. Layan je lah.. Lawak gak dia nie..


Anas Tahir
Dulu je video dia nie seronok.. Kelam kelibut semua bagai.. Sekarang dah kurang kot.. Aku paling suka popup dia tulis yang kekadang macam hampeh! haha.. Adiknya Faizal Tahir..


ada satu channel rock kapak.. mana ntah..

Leave a Reply

