h1

Blog Jualan

February 28, 2009

messages-are-not-conversations

Salam dunia.. huhu.. Lama jugak aku tak update blog nie.. Bukan apa, biasalah alasan yang sama >> sibuk.. Er.. Betul apa.. Aku memang betul2 sibuk.. Dengan internet dan juga projek untuk masa depan.. Paling banyak sibuk di internet.. Hehe.. Target aku untuk bulan nie di menteil.net hampir tercapai.. oh ye.. menteil.net dah berwajah baru.. Kalau ikutkan hati tanak aku tukar, tapi apakan daya.. Banyak yang rosak..

Oklah.. Balik pada tajuk.. Blog jualan? Aku tak tau lah orang lain panggil apa.. Tapi aku panggil macam nie jer.. Kan senang nak ingat dan paham.. Bulan nie saje aku dah buat 3 blog jualan.. 2 daripadanya aku masih simpan, sebab aku tak de masa nak organize semua tu.. Aku masih banyak kerja di luar dunia internet..Tu pon penat gile otak aku main code dia nie.. Satu blog tu sampai dua hari aku carik code untuk setting front page jer.. huhu..

Yang satu lagi orang punya.. Yang nie paling puas hati aku buat (orang lain punya lagi best dari blog sendiri? huhu..) tengok screenshot.. klik untuk paparan best!

serisubuh

Leave a Reply

