h1

Adobe Dreamweaver dan Kekeliruan Blog Aku

January 28, 2009

ertwerwr

Alamak aih! Panjang la pulak tajuk kali nie.. Biarlah! Hehe.. Ok.. Dua tiga hari nie aku memang sangat tension.. Malas pulak aku nak menceritakan ketensenensionan aku tu.. Biarkan jer lah.. Ini aku nak citer ape yang aku buat bila aku tension ari tu..

Download Adobe Dreamweaver CS3 menggunakan torrent.. Hehe.. Paham² la kalau guna torrent tu dah tentu la tahap lanun.. hehe.. Psstt.. Senyap² jer.. Tapi malangnya aku hapah satu pon tak paham.. Maka aku mencarik la tutorial yang berkaitan.. Yang nyata aku memang susah nak paham.. Kena amek masa jugak nie.. Ok.. Pasal blog aku..

Memang aku ada mencipta entry terbaru.. Tapi aku terpaksa ‘menyimpan’ kembali kerana aku nak berpindah hosting tak lama lagi.. Ramai jugak yang perasan.. Maafkan aku.. Huhu.. Jangan marah ar.. Hehe.. Sori sangat².. Nanti aku akan kembali mengganas dengan entry ‘membunuh’.. hehe.. Itu jer.. Salam..

susahnyer belajar.. bila nak pandai…

Leave a Reply

