h1

Tayangan Perdana Di Dungun Masih Panas?

December 16, 2008

4534535466

Aku pon tak tau la kenapa.. Kenapa suka sangat pengguna internet nie mencari bahan² lucah kat internet nie.. Sebagai seorang yang baru belajar menggunakan SEO, kadang² ada juga aku try menggunakan keyword panas nie.. Tapi tak secara melampau macam “gadis bogel” “gadis telanjang” “awek melayu dirogol beramai²” “lesbian gersang” huhu.. Aku masih punya etika.. Hehe.. Ayat poyo.. Tengok lagi screenshot untuk keyword Tayangan Perdana di blog aku..

Ini untuk carian di google.. Blog aku no 3 selepas youtube..

reet4554

Tak sangka pulak aku kat myspace pon ada yang mencari.. Aduh..

wetwtqt

Pasal keyword nie la aku dapat beratus² visitor baru setiap hari dulu.. Masa awal aku post entry capaian melebihi seribu dengan keyword nie.. Padahal bukan itu tujuan sebenar aku.. sikit jer la.. hehe.. Dah cerita tu panas, aku letak la kat blog aku.. Pas tu bagi pandangan kebangangan benda tu..

Sampai ke hari nie tak sudah² benda nie orang cari.. Best sangat ke?

9 comments

  1. sorry to say..takut ko dapat saham lak bagi sapa2 yg buka website tu lepas belajar dari blog ko..huhu..hanya terfikir


  2. er.. aku confius la..

    saham? belajar?

    kalau ada yang terfikir cara kotor belajar pasal seks kat blog aku, rasanya tak..

    sebab aku tak letak link donload, walaupon aku tau link dia.. masa tu masih baru.. susah nak cari.. skang dah berlambak.. hehe..


  3. adeh deh deh. terasa mcm kena tempias “dungun” pulak. huhu. diya belajar situ =p


  4. memang keyword panas yg berunsur s3x boleh meningkatkan trafik. hehehe..

    lpsni aku kena alert dgn mana2 topik yg panas utk dbuat n3 walaupun ianya hanyalah gmbar. wakakaka..


  5. nnti ade koleksi baru kasik taw ye. akoo nk buh kat belog ET. haha!


  6. @diya haha.. klau menteil pon rasa cam malu plak..

    @azizwan kena selalu baca kosmo ngan metro la.. sana banyak citer panas..

    @ST boleh jer.. no hal.. banyak lagi nie..


  7. haha.. wak.. mcm maner r nak jadikan blog aku nyg kosong ni secantik ko nyer blog.. ajor la



Leave a Reply

