h1

Letih La Woi!!

November 26, 2008

aku betul2 letih beb! serabut otak aku nie.. setelah hosting aku pulih, banyak yang perlu aku setting balik.. contoh untuk blog ntahla.net.. habis semuanya aku kena dari awal.. dah lebur.. aku masih menunggu jawapan samada pihak hosting ada menyimpan backup atau tak.. kalau takde memang palat la kan.. saba2..

tahap ketensenan aku nie sampai bergaduh la ngan awek aku.. mane tak nyer.. aku utamakan internet daripada dia.. SMS aku tak balas.. Call aku tak angkat.. uissh… kejamnya aku..

*update*

takde backup untuk ntahla.net.. aku cukup kecewa.. aku kena bermula dari kosong! WTF?!!

Leave a Reply

