Archive for December, 2010

h1

Protected: Dilema Alam Pekerjaan

December 29, 2010

This content is password protected. To view it please enter your password below:

h1

Akismet Dalam Kenangan

December 1, 2010

Sejak menggunakan plugin baru (Growmap Anti Spambot Plugin) yang dapat menewaskan spammer 100% akismet semakin dilupakan. Jadi sebelum menghapuskan Akismet dari senarai plugin yang aku gunakan, aku mahu letakkan statistik (yang kebanyakannya aku langsung tak paham) untuk mengenangkan jasanya yang banyak berbakti kepada blog menteil.net (macam pelik lah penghargaan nie).. Ah.. Senang cerita, ini untuk rekod aku sendiri jer..

Read the rest of this entry ?

h1

Pembersihan Keyword Berjaya!

December 1, 2010

Penutup untuk laporan statistik menteil.net bulan November – mengecewekan dari segi trafik, memang jatuh mencanak.. Puncanya – malas nak update! Tetapi apa yang aku suka bila misi pembersihan keyword telah berjaya dilakukan dengan jayanya.. Dan ini juga salah satu punca trafik aku jatuh merudum! Huhu..

“berani kau letak keyword blog ko kat sini menteil?!” alah.. Apa nak heran.. Kalau nak ambil dan lawan keyword dengan aku pun tak kisah.. Hehe.. Aku kan baik hati suka berkongsi.. Ok sila muntah sekarang..

“kenapa tak letak keyword count nya encik menteil?” err.. Malulah! Bukan banyak pun.. Read the rest of this entry ?

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.