Archive for January, 2009

h1

Adobe Dreamweaver dan Kekeliruan Blog Aku

January 28, 2009

ertwerwr

Alamak aih! Panjang la pulak tajuk kali nie.. Biarlah! Hehe.. Ok.. Dua tiga hari nie aku memang sangat tension.. Malas pulak aku nak menceritakan ketensenensionan aku tu.. Biarkan jer lah.. Ini aku nak citer ape yang aku buat bila aku tension ari tu..

Download Adobe Dreamweaver CS3 menggunakan torrent.. Hehe.. Paham² la kalau guna torrent tu dah tentu la tahap lanun.. hehe.. Psstt.. Senyap² jer.. Tapi malangnya aku hapah satu pon tak paham.. Maka aku mencarik la tutorial yang berkaitan.. Yang nyata aku memang susah nak paham.. Kena amek masa jugak nie.. Ok.. Pasal blog aku..

Read the rest of this entry ?

h1

Kekecewaan Berblog

January 22, 2009

32424242fgsd

Salam.. Erm.. Lama benar aku tak update kat sinie.. Tak lama lagi menteil.net akan cukup usianya setahun.. Dalam berblog selama setahun nie banyak jugak yang aku belajar.. Tertanya berblog nie memang menyeronokkan.. Ramai kenalan, banyak ilmu dikutip dan banyak pengalaman yang dikongsi.. Tapi bila berblog nie memang ada masa kita akan kecewa.. Apa yang aku kecewa sangat nie? Ok.. Ini rumusan setelah lama tak berblog nie.. Hehe.. Read the rest of this entry ?

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.